Show simple item record

dc.contributor.authorKoçak, Sevinç
dc.contributor.authorTüplek, Semra
dc.date.accessioned2021-12-21T08:32:10Z
dc.date.available2021-12-21T08:32:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1304-8880
dc.identifier.issn1304-8899
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpnMU1UYzVPUT09/dizi-karekterlerinin-reklamlarda-kullanilmasinin-semiyolojik-cozumlemesi-mimesis-ve-freudyen-yaklasim-etkilesimi
dc.identifier.urihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/962
dc.description.abstractReklamlar bir ürünün veya markanın hedef kitlelerine tanıtılması ve çeşitli pazarlama çalışmalarının iletilmesiiçin günümüzde çok farklı yöntemlerle kullanılan, zaman ve yer satın alınması ve ücretinin ödenmesi suretiyleişleyen bir iletişim yöntemidir. Ba
dc.description.abstractAdvertising is a communication method that is used by introducing time and place and paying its fee, which is used in different ways to introduce a product or brand to the target audience and to communicate various marketing activities. The brands and p
dc.language.isoTurkish
dc.titleDİZİ KAREKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ SEMİYOLOJİK ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ
dc.title.alternativeSEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION
dc.relation.journalÇukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage176
dc.identifier.endpage212
dc.identifier.volume29
dc.relation.issue3
dc.relation.volume29


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record