DİZİ KAREKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ SEMİYOLOJİK ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ
Abstract
Reklamlar bir ürünün veya markanın hedef kitlelerine tanıtılması ve çeşitli pazarlama çalışmalarının iletilmesiiçin günümüzde çok farklı yöntemlerle kullanılan, zaman ve yer satın alınması ve ücretinin ödenmesi suretiyleişleyen bir iletişim yöntemidir. Ba Advertising is a communication method that is used by introducing time and place and paying its fee, which is
used in different ways to introduce a product or brand to the target audience and to communicate various
marketing activities. The brands and p
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpnMU1UYzVPUT09/dizi-karekterlerinin-reklamlarda-kullanilmasinin-semiyolojik-cozumlemesi-mimesis-ve-freudyen-yaklasim-etkilesimihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/962
Collections

DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..