• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

DİZİ KAREKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ SEMİYOLOJİK ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ

Thumbnail
Göster/Aç
DİZİ KAREKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ.pdf (1.643Mb)
Tarih
2020
Yazar
Koçak, Sevinç
Tüplek, Semra
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Reklamlar bir ürünün veya markanın hedef kitlelerine tanıtılması ve çeşitli pazarlama çalışmalarının iletilmesiiçin günümüzde çok farklı yöntemlerle kullanılan, zaman ve yer satın alınması ve ücretinin ödenmesi suretiyleişleyen bir iletişim yöntemidir. Ba
 
Advertising is a communication method that is used by introducing time and place and paying its fee, which is used in different ways to introduce a product or brand to the target audience and to communicate various marketing activities. The brands and p
 
Bağlantı
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpnMU1UYzVPUT09/dizi-karekterlerinin-reklamlarda-kullanilmasinin-semiyolojik-cozumlemesi-mimesis-ve-freudyen-yaklasim-etkilesimi
http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/962
Koleksiyonlar
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu





Creative Commons License
DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV