dc.contributor.author | Ece Şakrak, Bilgehan | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T08:31:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T08:31:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 1308-4445 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpJMk56QTFOUT09/bati-kokenli-populer-korku-filmlerindeki-fantastik-korku-ikonlari-topragin-kabul-etmedigi-lanetliler | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.12981/mahder.470832 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/819 | |
dc.description.abstract | 19. yüzyılın sonlarında ortaya çıkan sinema, başlangıcından bugüne kadar, teknolojininde ilerlemesiyle birlikte anlatıları, temsiliyet biçimleri ve onun dönüştürücü gücününpotansiyeli bağlamında, politik bir araç olarak her dönem popülaritesini korumuştur | |
dc.description.abstract | Cinema, that appears in early 19th century preserves its popularity as a politic
vehicle in every age with technological developments from its first days to today, in the context
of narratives, representations and its potential about power of transformati | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.title | BATI KÖKENLİ POPÜLER KORKU FİLMLERİNDEKİ FANTASTİK KORKU İKONLARI: TOPRAĞIN KABUL ETMEDİĞİ LANETLİLER | |
dc.title.alternative | FANTASTIC HORROR ICONS IN POPULAR HORROR FILMS OF THE WEST: CURSED ONES THAT EARTH DOES NOT ACCEPT | |
dc.relation.journal | Motif Akademi Halkbilimi Dergisi | |
dc.identifier.issue | 24 | |
dc.identifier.startpage | 178 | |
dc.identifier.endpage | 193 | |
dc.identifier.volume | 11 | |
dc.identifier.doi | 10.12981/mahder.470832 | |
dc.relation.issue | 24 | |
dc.relation.volume | 11 | |