Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzkoçak, Yelda
dc.date.accessioned2021-12-21T08:31:37Z
dc.date.available2021-12-21T08:31:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1308-2140
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjME1EVXpNdz09/kadin-programlarinda-kadinin-sunumu
dc.identifier.urihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/807
dc.description.abstractTürkiye'de nüfusun %49,8'i (38 194 504) kadındır ve bu kadınların yaklaşık %30'u (12,2 milyon) ev kadınıdır. Bu rakamın büyüklüğü nedeni ile televizyon yayınlarının -kamu ve özel yayın kuruluşları tarafından gerçekleştirildiği- Türkiye'de ulaşmak istediği
dc.description.abstractIn Turkey women are the primary target audience of television broadcasts, because 49, 8% (38 194 504) of Turkish population are women and approximately of these women 30% (12.2 million) is housewife. In Turkey where television broadcasts are produced by p
dc.language.isoTurkish
dc.titleKADIN PROGRAMLARINDA KADININ SUNUMU
dc.title.alternativePRESENTATION OF WOMEN IN THE WOMEN'S PROGRAM
dc.relation.journalTurkish Studies (Elektronik)
dc.identifier.issue8
dc.identifier.startpage711
dc.identifier.endpage731
dc.identifier.volume9
dc.relation.issue8
dc.relation.volume9


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster