Show simple item record

dc.contributor.authorÖzkoçak, Yelda
dc.date.accessioned2021-12-21T08:31:37Z
dc.date.available2021-12-21T08:31:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1308-2140
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjME1EVXpNdz09/kadin-programlarinda-kadinin-sunumu
dc.identifier.urihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/807
dc.description.abstractTürkiye'de nüfusun %49,8'i (38 194 504) kadındır ve bu kadınların yaklaşık %30'u (12,2 milyon) ev kadınıdır. Bu rakamın büyüklüğü nedeni ile televizyon yayınlarının -kamu ve özel yayın kuruluşları tarafından gerçekleştirildiği- Türkiye'de ulaşmak istediği
dc.description.abstractIn Turkey women are the primary target audience of television broadcasts, because 49, 8% (38 194 504) of Turkish population are women and approximately of these women 30% (12.2 million) is housewife. In Turkey where television broadcasts are produced by p
dc.language.isoTurkish
dc.titleKADIN PROGRAMLARINDA KADININ SUNUMU
dc.title.alternativePRESENTATION OF WOMEN IN THE WOMEN'S PROGRAM
dc.relation.journalTurkish Studies (Elektronik)
dc.identifier.issue8
dc.identifier.startpage711
dc.identifier.endpage731
dc.identifier.volume9
dc.relation.issue8
dc.relation.volume9


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record