KADIN PROGRAMLARINDA KADININ SUNUMU
Abstract
Türkiye'de nüfusun %49,8'i (38 194 504) kadındır ve bu kadınların yaklaşık %30'u (12,2 milyon) ev kadınıdır. Bu rakamın büyüklüğü nedeni ile televizyon yayınlarının -kamu ve özel yayın kuruluşları tarafından gerçekleştirildiği- Türkiye'de ulaşmak istediği In Turkey women are the primary target audience of television broadcasts, because 49, 8% (38 194 504) of Turkish population are women and approximately of these women 30% (12.2 million) is housewife. In Turkey where television broadcasts are produced by p
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjME1EVXpNdz09/kadin-programlarinda-kadinin-sunumuhttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/807
Collections

DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..