Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAcar Çiftçi, Yasemin
dc.contributor.authorGürol, Mehmet
dc.date.accessioned2021-12-21T08:31:31Z
dc.date.available2021-12-21T08:31:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1300-5340
dc.identifier.issn2536-4758
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpNMU9URTRPQT09/ogretmenlerin-cokkulturlu-egitim-yeterliklerine-iliskin-kavramsal-bir-cerceve
dc.identifier.urihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/771
dc.description.abstractEğitimin geleneksel amacı, öğrencilerin toplumda ve ülkede var olan ideoloji, yönerge ve uygulamaları soruşturmadan kabul ederek toplumsallaşmalarını sağlamak iken, eleştirel çokkültürlü eğitim yaklaşımının nihai amacı, toplumda sosyal adalet ve eşitliğin
dc.description.abstractWhile the traditional goal of education is to ensure students' socialization by getting them to accept existing ideologies, rules and practices in a country or society, the ultimate goal of multicultural education is to contribute to the establishment, ap
dc.language.isoTurkish
dc.titleÖğretmenlerin Çokkültürlü Eğitim Yeterliklerine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve
dc.title.alternativeA Conceptual Framework Regarding the Multicultural Education Competencies of Teachers
dc.relation.journalHacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage1
dc.identifier.endpage14
dc.identifier.volume30
dc.relation.issue1
dc.relation.volume30


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster