dc.contributor.author | Hashemıpour, Saman | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T08:31:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T08:31:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2148-7782 | |
dc.identifier.issn | 2148-9599 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXprNU5EUTBOQT09/the-pinteresque-absurdum-in-the-birthday-party | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.29000/rumelide.706040 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/682 | |
dc.description.abstract | Utilizing reasonable components in his plays, Pinter’s dialect is not confusing or surprising, butgenuine-because of its unadulterated English dialect. The Birthday Party is Pinter’s second fulllengthplay and one of the most celebrated plays categorized u | |
dc.description.abstract | Tiyatro oyunlarında makul bileşenleri kullanan edebiyat Nobel ödüllü Harold Pinter’in dili, şaşırtıcı
veya kafa karıştırıcı olmayıp, asıl İngilizce kabul edileceği kadar saftır. Pinter’in ünlü oyunlardan biri
olan ikinci uzun oyunu Doğum Günü Partisi, A | |
dc.language.iso | English | |
dc.title | The Pinteresque Absurdum in The Birthday Party | |
dc.title.alternative | Doğum Günü Partisi: Bir pinter modeli absürt tiyatro | |
dc.relation.journal | RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi | |
dc.identifier.issue | 18 | |
dc.identifier.startpage | 435 | |
dc.identifier.endpage | 442 | |
dc.identifier.volume | 0 | |
dc.identifier.doi | 10.29000/rumelide.706040 | |
dc.relation.issue | 18 | |
dc.relation.volume | 0 | |