Bilişsel Esneklik İle Uzaktan Eğitim Memnuniyetinin İlişkisi: Negatif Duygulanımın Aracı Rolü
Abstract
Bu çalışmada pandemi döneminde uzaktan eğitim alan öğrencilerin bilişsel esneklik düzeyleri ve uygulanan uzaktan eğitimden memnuniyet düzeyleri arasındaki ilişki ve bu ilişkide negatif duygulanımın etkisinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu doğrultuda, İs The purpose of this study is to specify the relationship between cognitive flexibility and self-satisfaction
on university students who satisfied distance learning during the pandemic period. Then, it is aimed to
determine the role of negative affectivi
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRFMk5UUXdNQT09/bilissel-esneklik-ile-uzaktan-egitim-memnuniyetinin-iliskisi-negatif-duygulanimin-araci-rolu-https://doi.org/10.46928/iticusbe.779478
http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/618
Collections

DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..