Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaradeniz, Mustafa
dc.contributor.authorAslan, Lale
dc.date.accessioned2021-12-21T08:31:09Z
dc.date.available2021-12-21T08:31:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1300-4646
dc.identifier.issn2147-7582
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRJM016a3dNQT09/the-effect-of-perceived-service-quality-of-accounting-service-provided-by-certified-public-accountants-cpa-on-customer-satisfaction-of-hairdressers-and-barbers
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.16951/atauniiibd.681128
dc.identifier.urihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/588
dc.description.abstractThis study is aimed to research of The Effect of Perceived Service Quality ofAccounting Service Provided by Certified Public Accountants (CPA) on Customer Satisfaction ofhairdressers and barbers. For this purpose, a representative face to face survey has
dc.description.abstractSerbest muhasebeci ve mali müşavirlerin (SMMM) müşterilerine verdikleri hizmetlerdeki algılanan hizmet kalitesinin kuaförler ve berberler üzerindeki müşteri memnuniyetine etkisinin araştırılmasına yönelik İstanbul ilinde yaşayan SMMM'den muhasebe hizme
dc.language.isoEnglish
dc.titleThe Effect of Perceived Service Quality of Accounting Service Provided by Certified Public Accountants (CPA) on Customer Satisfaction of Hairdressers and Barbers
dc.title.alternativeSerbest Muhasebeci ve Mali Müşavirlerin (SMMM) Müşterilerine Verdikleri Hizmetlerdeki Algılanan Hizmet Kalitesinin Kuaförler ve Berberler Üzerindeki Müşteri Memnuniyetine Etkisi
dc.relation.journalAtatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
dc.identifier.issue4
dc.identifier.startpage1251
dc.identifier.endpage1266
dc.identifier.volume34
dc.identifier.doi10.16951/atauniiibd.681128
dc.relation.issue4
dc.relation.volume34


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster