Show simple item record

dc.contributor.authorAnıl Değermen, Hatice
dc.contributor.authorDoğan, Ebru
dc.contributor.authorNoyan, Aral
dc.date.accessioned2021-12-21T08:31:34Z
dc.date.available2021-12-21T08:31:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1302-6658
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWprNE16YzFOUT09/tuketicilerin-yabanci-cep-telefonu-markalarini-yeniden-satin-alma-niyetleri-uzerinde-etnosentrizm-ve-kurumsal-imajin-etkisi
dc.identifier.urihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/790
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, tüketicilerin yabancı markalı cep telefonlarını yeniden satın alma niyetleri üzerinde etnosentrizm ve kurumsal imajın etkisini incelemektir Bu ilişkiyi açıklayabilmek için İstanbul Üniversitesi ile İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesinde
dc.description.abstractThe purpose of this study is to examine the effect of ethnocentrism and corporate image on consumers’ intentions to repurchase foreign branded mobile phones. In order to explain this relationship, students and academic staff from the University of Istanbu
dc.language.isoTurkish
dc.titleTüketicilerin Yabancı Cep Telefonu Markalarını Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerinde Etnosentrizm ve Kurumsal İmajın Etkisi
dc.title.alternativeThe Effect of Ethnocentrism and Corporate Image on Consumer’s Intentions to Repurchase Foreign Branded Mobile Phones
dc.relation.journalKocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
dc.identifier.issue34
dc.identifier.startpage101
dc.identifier.endpage124
dc.identifier.volume17
dc.relation.issue34
dc.relation.volume17


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record