dc.contributor.author | Acar Çiftçi, Yasemin | |
dc.contributor.author | Gürol, Mehmet | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T08:31:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T08:31:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 1300-5340 | |
dc.identifier.issn | 2536-4758 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpNMU9URTRPQT09/ogretmenlerin-cokkulturlu-egitim-yeterliklerine-iliskin-kavramsal-bir-cerceve | |
dc.identifier.uri | http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/771 | |
dc.description.abstract | Eğitimin geleneksel amacı, öğrencilerin toplumda ve ülkede var olan ideoloji, yönerge ve uygulamaları soruşturmadan kabul ederek toplumsallaşmalarını sağlamak iken, eleştirel çokkültürlü eğitim yaklaşımının nihai amacı, toplumda sosyal adalet ve eşitliğin | |
dc.description.abstract | While the traditional goal of education is to ensure students' socialization by getting them to accept existing ideologies, rules and practices in a country or society, the ultimate goal of multicultural education is to contribute to the establishment, ap | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.title | Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitim Yeterliklerine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve | |
dc.title.alternative | A Conceptual Framework Regarding the Multicultural Education Competencies of Teachers | |
dc.relation.journal | Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.identifier.issue | 1 | |
dc.identifier.startpage | 1 | |
dc.identifier.endpage | 14 | |
dc.identifier.volume | 30 | |
dc.relation.issue | 1 | |
dc.relation.volume | 30 | |