dc.contributor.author | Özkılıçcı, Gökçe | |
dc.contributor.author | Uysal Cantürk, Pınar | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T08:31:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T08:31:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 1303-5495 | |
dc.identifier.issn | 2717-7483 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRFMk5UUXdNQT09/bilissel-esneklik-ile-uzaktan-egitim-memnuniyetinin-iliskisi-negatif-duygulanimin-araci-rolu- | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.46928/iticusbe.779478 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/618 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmada pandemi döneminde uzaktan eğitim alan öğrencilerin bilişsel esneklik düzeyleri ve uygulanan uzaktan eğitimden memnuniyet düzeyleri arasındaki ilişki ve bu ilişkide negatif duygulanımın etkisinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu doğrultuda, İs | |
dc.description.abstract | The purpose of this study is to specify the relationship between cognitive flexibility and self-satisfaction
on university students who satisfied distance learning during the pandemic period. Then, it is aimed to
determine the role of negative affectivi | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.title | Bilişsel Esneklik İle Uzaktan Eğitim Memnuniyetinin İlişkisi: Negatif Duygulanımın Aracı Rolü | |
dc.title.alternative | RELATIONSHIP BETWEEN COGNITIVE FLEXIBILITY AND SATISFACTION WITH DISTANCE LEARNING: MEDIATING ROLE OF NEGATIVE AFFECTIVITY | |
dc.relation.journal | Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | |
dc.identifier.issue | 39 | |
dc.identifier.startpage | 1167 | |
dc.identifier.endpage | 1181 | |
dc.identifier.volume | 19 | |
dc.identifier.doi | 10.46928/iticusbe.779478 | |
dc.relation.issue | 39 | |
dc.relation.volume | 19 | |