Show simple item record

dc.contributor.authorÖzkılıçcı, Gökçe
dc.contributor.authorUysal Cantürk, Pınar
dc.date.accessioned2021-12-21T08:31:12Z
dc.date.available2021-12-21T08:31:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1303-5495
dc.identifier.issn2717-7483
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRFMk5UUXdNQT09/bilissel-esneklik-ile-uzaktan-egitim-memnuniyetinin-iliskisi-negatif-duygulanimin-araci-rolu-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.46928/iticusbe.779478
dc.identifier.urihttp://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/618
dc.description.abstractBu çalışmada pandemi döneminde uzaktan eğitim alan öğrencilerin bilişsel esneklik düzeyleri ve uygulanan uzaktan eğitimden memnuniyet düzeyleri arasındaki ilişki ve bu ilişkide negatif duygulanımın etkisinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu doğrultuda, İs
dc.description.abstractThe purpose of this study is to specify the relationship between cognitive flexibility and self-satisfaction on university students who satisfied distance learning during the pandemic period. Then, it is aimed to determine the role of negative affectivi
dc.language.isoTurkish
dc.titleBilişsel Esneklik İle Uzaktan Eğitim Memnuniyetinin İlişkisi: Negatif Duygulanımın Aracı Rolü
dc.title.alternativeRELATIONSHIP BETWEEN COGNITIVE FLEXIBILITY AND SATISFACTION WITH DISTANCE LEARNING: MEDIATING ROLE OF NEGATIVE AFFECTIVITY
dc.relation.journalIstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
dc.identifier.issue39
dc.identifier.startpage1167
dc.identifier.endpage1181
dc.identifier.volume19
dc.identifier.doi10.46928/iticusbe.779478
dc.relation.issue39
dc.relation.volume19


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record