• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bilişsel Esneklik İle Uzaktan Eğitim Memnuniyetinin İlişkisi: Negatif Duygulanımın Aracı Rolü

Thumbnail
Göster/Aç
BİLİŞSEL ESNEKLİK İLE UZAKTAN EĞİTİM.pdf (329.6Kb)
Tarih
2020
Yazar
Özkılıçcı, Gökçe
Uysal Cantürk, Pınar
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Bu çalışmada pandemi döneminde uzaktan eğitim alan öğrencilerin bilişsel esneklik düzeyleri ve uygulanan uzaktan eğitimden memnuniyet düzeyleri arasındaki ilişki ve bu ilişkide negatif duygulanımın etkisinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu doğrultuda, İs
 
The purpose of this study is to specify the relationship between cognitive flexibility and self-satisfaction on university students who satisfied distance learning during the pandemic period. Then, it is aimed to determine the role of negative affectivi
 
Bağlantı
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRFMk5UUXdNQT09/bilissel-esneklik-ile-uzaktan-egitim-memnuniyetinin-iliskisi-negatif-duygulanimin-araci-rolu-
https://doi.org/10.46928/iticusbe.779478
http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/618
Koleksiyonlar
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu





Creative Commons License
DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV