• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • WOS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • WOS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Innovation within the food companies: how creative partnerships may conduct to better performances?

Thumbnail
Tarih
2021
Yazar
Ferraris, Alberto
Vrontis, Demetris
Belyaeva, Zhanna
De Bernardi, Paola
Ozek, Hande
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Purpose This is one of the first empirical studies aimed at analyzing the interrelation between creative partnerships (CPs), absorptive (AC), knowledge application (KA) capacities and innovation performance in food companies. Design/methodology/approach W
Bağlantı
https://doi.org/10.1108/BFJ-07-2019-0502
http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/2210
Koleksiyonlar
  • WOS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu





Creative Commons License
DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV