• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • WOS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • WOS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A Thematic Content Analysis Concerning the Emotional Message Repertory of the TV Commercials of the Products Directed at the Young Target Audience

Thumbnail
Tarih
2016
Yazar
Bati, Ugur
Atici, Bunyamin
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
The purpose of this study is to reveal the emotional message repertory in the television commercials directed at the young target audience. A content analysis is realized in the coverage of the study. The content analysis is used in the study. Total 2482
Bağlantı
http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/1801
Koleksiyonlar
  • WOS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu





Creative Commons License
DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV