• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları (WOS-Scopus-TR-Dizin-PubMed)
  • Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A conceptual framework regarding the multicultural education competencies of teachers [Öğretmenlerin çokkültürlü eğitim yeterliklerine ilişkin kavramsal bir çerçeve]

Thumbnail
Tarih
2015
Yazar
Acar, Çiftçi, Y.
Gürol, M.
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
While the traditional goal of education is to ensure students’ socialization by getting them to accept existing ideologies, rules and practices in a country or society, the ultimate goal of multicultural education is to contribute to the establishment, ap
Bağlantı
http://dspace.yeniyuzyil.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12629/1497
Koleksiyonlar
  • Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu





Creative Commons License
DSpace@İYYU by Istanbul Yeni Yüzyil University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV